Bijzonder relatiegeschenk

Versterk de band met je klant! ( bijzonder relatiegeschenk )

 

Relatiegeschenk 1 Yellow WingsElke leverancier wil graag dat zijn klant steeds opnieuw bij hem terug komt om zaken te doen. Je kunt je klant iets bijzonders geven óf je kunt samen iets gaan doen dat leuk en spannend is. Zo blijft de herrinering lang hangen.

Iets doen dat alleen door goede communicatie en samenwerking totRelatiegeschenk 2 Yellow Wings een goed resultaat leidt, geeft een sterk gevoel van verbinding met elkaar. Een stevige band met je klant geeft een hogere gunfactor en leidt tot meer zaken doen.

Op dat idee is dit programma gebaseerd. Samen met je klant en de instructeur een vluchtplan maken, de checks uitvoeren en na een half uurtje met onze Boeing 737 de lucht in. Samenwerken en communiceren zijn voorwaarden om de vlucht tot een goed einde te brengen en te landen op je bestemming!

Relatiegeschenk 3 Yellow WingsWanneer je weer op de grond staat mag je trots zijn dat alles goed verlopen is. De vlotte manier waarop jullie hebben leren samenwerken en je handelingen hebt verricht die je nog nooit eerder hebt gedaan laten zien dat jullie samen prima samen kunnen werken en tot meer in staat zijn dan je denkt. Als dat in een cockpit kan, dan kun je dat toch ook in je normale vorm van samenwerking?

 

Om de herinnering aan dit event levend te houden, maak je een paar mooie foto’s of video’s en steeds als hij/zij naar die foto’s kijkt komt de herinnering van de vlucht weer terug en ben jij als persoon weer in beeld.

Relatiegeschenk of vaardigheidstraining?

De klant verbindt de bijzondere gebeurtenis in zijn hoofd met jou. Wanneer hij de foto’s ziet waar jullie samen op staan denkt hij met plezier terug aan jullie gezamenlijke vlucht. Jij staat duidelijk op zijn netvlies en dat is van grote waarde. Je leert buitengewoon effectief samen te werken op de manier. En daar is in de luchtvaart heel goed over nagedacht! Dit is in feite een training samenwerken en communiceren gericht op verbinden van twee personen. Daar hebben beide personen dan ook plezier van.

Ruim twee uur samen met je klant wegwijs worden in het vliegtuig, een vliegplan maken en dat plan daadwerkelijk vliegen. Van gate naar gate met alles er op en er aan, inclusief instructeur uiteraard.

Als je kennis wilt opdoen over vliegen en wat daarbij komt kijken, maak dan gebruik van de volgende links; informatie over vliegen, alle fases van een vlucht, vluchtplannen cat. I-III, luchtvaartcommunicatie navigatie en de Boeing 737 -800 instrumenten.   Klik op het onderwerp waarover je meer wilt weten en je wordt doorgelinkt naar die informatie. Veel plezier.

relatiegeschenk

formulier invullen voor een training samenwerken voor leverancier en klant